Wednesday, October 28, 2015

Slikt finst vel ikkje i Norge?

Å køyre langs landevegen kan ofte vere ganske keisamt. Då kan det vere litt variasjon å sjå på dei ulike dyra som står i vegkanten og fortel at det foregår vegarbeid. Desse froskane seier "unnskyld". Hadde dei vore mjuke nok, ville dei nok ha bukka til meg, også.

Om dei ikkje bukkar, så blunkar dei, iallfall.

Ein rosa kanin held vakt

Her er iallfall ein ekte japanar, med hjelm. Tanuki ("raccoon dog" på engelsk) er eit søtt, lite dyr som dessverre ofte blir påkøyrd når dei prøver å gå over vegen i mørkret. 

Desse tre fotograferte eg på veg heim frå Nima i forrige veke. Då eg la dei ut på Facebook, fekk eg tilsendt biletet nedanfor:
Kitty-chan er altså å finne langs vegane, også. 

I går kom eg over ei anna forsamling som passa sperringane på vegen. Desse bileta er tatt berre på ein sykkeltur i Matsue:

Elefant

Ape

Delfin
Først tok eg dette for å vere ei ku, men sjølvsagt er det eit rådyr!

Sidan eg no har blitt heilt hekta, kan eg ikkje køyre forbi nye "skapningar" utan å stoppe og ta bilete. Dette er på vegen frå Sakaiminato til Yonago, der eg besøkte familien Leirvik i går.

Kva er så dette? Giraff? Eller ein blid vegarbeidar?

Denne katten får avslutte serien i denne omgang. Eg lovar å legge til fleire dersom eg skulle kome over andre variantar.
Dermed utfordrar eg Statens Vegvesen til å gjere noko liknande!

5. november:
Eg lovde å komme tilbake dersom eg fann fleire, og på veg til Hiruzen i dag møtte eg desse søte andungane.
 


No comments:

Post a Comment